Sólo pro starce, strom a psa
Stařec v kompozici představuje střed a schéma. Krása se realizuje v omezení - tak vzniká hranice. Krásu nalézáme v kresbě a kresbě vládne hranice. Strom v kompozici představuje vertikálu. Stojí na břehu moře a vidí valící se vlny. To není krása, to je silný pocit. Úžas v neomezenu přináší bezprostřední ohrožení. Strom je svou absencí hranic bližší malbě. Pes v kompozici představuje prázdnou plochu - destrukce. Nic v jeho projevu se nedá racionálně pojmout - naivita, nedostatek zkušenosti, pokus o revoltu.
Řeč starého mistra
Pomalý, podivuhodný pochod pro 5 herců.
Jakmile je hlava od těla, člověk neví, co s ní. Nejlíp ji někomu dát. Ale nejdřív se musí umýt, jinak si obdarovaný ušpiní ruce. Protože když ji někdo dostane a hned má špinavé ruce, vzklíčí v něm podezření a zadívá se jako ten, kdo očekává vysvětlení.
Dnes jsou čtvrtohory
Choreografie pro dva muže a vegeablea
Události dávno minulé se mísí s těmi právě probíhajícími. Kdo může rozpoznat, z které doby jsou jeho vzpomínky? Odkud přichází touha po pomstě? A kdo je ten muž, kterého jsem právě zabil?
Program:
20:00 Jen zem, nebe, já a čára obzoru
21:00 Tibetská párty - Antonie Svobodová, tibetské mísy
22:00 Řeč starého mistra
02:00 Dnes jsou čtvrtohory
O. Lipovský vystudoval katedru nonverbálního divadla u prof. Ctibora Turby na HAMU a grafiku u prof. Vladimíra Kokolji na AVU. V letech 2005-2006 studoval kaligrafii v Číně na Academy of Art Hangzhou. Byl členem improvizačního souboru KREPSKO. Vystupoval v představení Hanging Man v Divadle mimů Alfred ve dvoře, ve společném projektu Divadla Archa a japonského tanečníka Butó Mina Tanaky Grim, Grim. V poslední době se věnoval převážně tvorbě interaktivních představení pro děti společně s Lenkou Tretiagovou