Audiovizuální instalace vnikla v prostorech bývalé čistírny kanalizačních vod v Bubenči, kde Scott Billings pracuje s obrazem a zvukem během svého residenčního pobytu v Praze přímo v podzemních místnostech sedimentačních kanálů.
Scott zkoumá industriální architekturu a soustrojí tohoto prostoru ve vztahu k lidskému zažívacího systému. Inspirován ironickým citátem Williama z Auvergne “Maledicta Paradisus in qua tantum cacatur”, hledá souvislosti mezi mechanikou moderního města a lidského těla. Patří tělesnost člověka, který přijímá potravu a vyměšuje, do konceptu Ráje? Další reference jsou Kafkova povídka Doupě a chování hovnivála.
Billings se zabývá vztahy mezi technologickými aparáty a tělesností. V instalacích často využívá obrazy vlastního těla a obrazy zvířat. Pohyblivé obrazy a kinetické objekty se nacházejí na pomezí mezi filmem a automatickými aparáty. Snaží se odkrýt a ukázat animalitu kinematického přístroje prostřednicvím aktivace diváka.