pro děti od šesti let
Přijďte si vyzkoušet hru na různé elektronické i akustické, hudební i nehudební nástroje. Naučíme se nahrávat jednoduché zvuky, pouštět je ve smyčkách, efektovat je pomocí jednoduchého sampleru a používat během živého hraní. Budeme hrát a zpívat, poslouchat zvuky, nahrávat je a skládat z nich písničky. Vítáni jsou hudebníci i nehudebníci, hráči na různé, melodické, harmonické i rytmické nástroje, zpěváci i kdokoli, koho baví hrát a poslouchat. Pokusíme se společně vytvořit a nahrát písničky, které si odnesete domů na cd a třeba dáme dohromady i kapelu!
Přineste si různé nástroje, které najdete doma, mohou to být klasické nástroje, bubínky, píšťalky, dřívka, ale i různé pohyblivé hračky nebo jen předměty z materiálu, který vydává zajímavý zvuk.
První část dílny bude od 13 do 15 hodin, pro případné zájemce může po půlhodinové pauze následovat další dvouhodinový blok. Těšíme se na Vás!
Jana, Markéta a Tomáš
další info o dílně a rezervace na tel. 731 257 808 Veronika Resslová
Markéta Lisá je umělkyně, hudebnice a šperkařka, která se zabývá experimentálním videem,hudbou až po produkci subtilních kovových šperků. Můžete ji vidět třeba ve skupině Dva nebo Audiofenky.
Tomáš Dvořák alias Floex se věnuje mimo jiné také hudbě, výtvarnému umění, grafickému designu, interaktivním instalacím. Hráč na klarinet začal postupně experimentovat s elektronickými nástroji a sám svou hudební tvorbu popsal jako spojení jazzu, elektroniky, filmové hudby a poslechové hudby. Zabývá se propojením akustických a elektronických nástrojů. Je členem kapely Floexí band.
Vytvořil hudbu pro flashovou hru Samorost II (Amanita Design), která vyhrála cenu za nejlepší webové dílo na festivalu Net Festival v Soulu a cenu Flesh Forward Award v kategorii původní zvuk (2006).
Zkoumá přesahy hudby do výtvarného umění, a proto také často spolupracuje s výtvarníky, například s Federicem Díazem na instalaci Sakura a projektu Turbulence; anebo nejnověji s Tomášem Vaňkem na představení Živá partitura. Podle vlastních slov se cítí být mostem mezi současným vizuálním a hudebním světem a snaží se tak přispět ke stmelování kultury, která je rozložená do fragmentů specializovaných „oborů“. Ve svých instalacích se zabývá problematikou náhodnosti v umění, v inspiraci Johnem Cagem i algoritmickým uměním Zdeňka Sýkory, často ve vztahu k určitému předem danému systému pravidel.